Blog, بررسی محصول

قیمت لحظه ای محصولات تک ستاره گلپایگان 1402

قیمت لحظه ای محصولات تک ستاره گلپایگان

تک ستاره گلپایگان، یکی از برند های بسیار شناخته شده ای در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات در داخل کشور است که با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی آن بسیاری از افراد خرید محصولات این برند را در اولین گزینه خود قرار می دهند.

با توجه به اهمیتی که برند تک ستاره گلپایگان دارا می باشد، ما سعی کردیم مقاله ای تحت عنوان آشنایی با برند تک ستاره گلپایگان و همچنین راهنمای خرید محصولات این برند ارائه دهیم. بنابراین تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

قیمت محصولات تک ستاره گلپایگان

شرکت تولیدی لوله و اتصالات تک ستاره گلپایگان در سال 82 تاسیس شد. این شرکت با تولید لوله و اتصالات PVC و پلی اتیلن فعالیتش را شروع کرد و برند خودش را با همین عنوان ثبت کرد.

این شرکت سهامی خاص، از ابتدای فعالیتش تا به حال با بکارگیری نیروی کار توانمند و کاربلد و استفاده از دانش فنی روز، باعث تداوم توسعه کسب و کار خود و ارتقای خطوط و امکانات تولید شده است. 

 شرکت تک ستاره گلپایگان تا به حال توانسته است کالای مورد نیاز مصرف کننده را به طور کامل و با کیفیت عالی ارائه دهد.

قیمت محصولات تک ستاره گلپایگان در پارسینا

برای مشاهده لیست قیمت محصولات تک ستاره گلپایگان بر روی بخش زیر کلیک کنید.

اگر شما هم به دنبال خرید محصولات تک ستاره گلپایگان هستید و دنبال فروشگاهی میگردید که این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرصه کند، میتوانید به فروشگاه اینترنتی پارسینا تجهیز مراجعه کنید. 

 برای اطلاع از قیمت محصولات تک ستاره گلپایگان در فروشگاه پارسینا میتوانید بر روی دکمه “لیست قیمت” کلیک کنید.

ویژگی لوله‌های UPVC تک ستاره گلپایگان

در ادامه ویژگی های لوله‌ها و اتصالات UPVC را به طور کامل شرح خواهیم داد.

مقاومت در برابر آب

با توجه به فرمولاسیونی که در ساخت و تولید لوله‌های UPVC به کار رفته است، باعث شده که از این لوله ها در جهت انتقال آب های آشامیدنی و لوله کشی آب ساختمانی استفاده شود. 

در این لوله ها استفاده از مواد مضر از قبیل سرب، قلع و سایر عناصر سمی نظیر جیوه، کرم، کادمیم و باریم به مقدار استاندارد استفاده شده است بنابراین آسیب جدی به همراه ندارد.

مقاومت در برابر حرارت

لوله‌ی UPVC یا همان لوله های پلیکا تک ستاره گلپایگان در برابر حرارت مقاومت خود را حفظ کرده و به سختی این مقاومت را از دست میدهند.

متوسط دمایی که این لوله می‌توانند در آن سالم بمانند 454 درجه سانتیگراد است. که این دما بسیار بالاتر از بسیاری از محصولاتی است که شما می‌شناسید. 

نکته جالبی که وجود دارد این است که با سوختن PVC، گاز HCl آزاد می شود. حالا شاید بپرسید که این گاز چه فایده‌ای دارد؟

گاز HCl از دسترسی اکسیژن به منطقه آتش گرفته جلوگیری می‌کند که این کار باعث می‌شود آتش به خودی خود خاموش شود. به همین دلیل محصولات pvc را خود خاموش کننده می‌نامند.

محصولات تک ستاره گلپایگان

برای آشنایی با همه محصولات تک ستاره گلپایگان میتوانید مقاله انواع محصولات تک ستاره گلپایگان را که توسط گروه پارسینا نوشته شده است را مطالعه بفرمایید.

قیمت محصولات تک ستاره گلپایگان

شرکت تک ستاره گلپایگان علاوه بر تولید محصولات خوب، باکیفیت و با مزایای کاربردی، دارای قیمت مناسبی هم می‌باشد. از این رو قیمت لوله و اتصالات UPVC این شرکت بسیار مناسب می‌باشد و هزینه زیادی را برای شما در پی نخواهد داشت. این لوله‌ها با سایر لوله‌های پلیمری، فلزی، چدنی و… در رقابت می‌باشد. استفاده اصلی این لوله‌ها در شبکه‌های آب و فاضلاب می‌باشند.

انعطاف پذیری بالا

از جمله مزایای مهم  لوله های UPVC (پلیکا) می توان مقاومت در برابر شکستگی و انعطاف پذیری آن را نام برد.

این لوله ها می توانند به راحتی تغییر شکل دهند بدون اینکه آسیبی ببیند. بنابراین لوله های upvc در برابر فشاری که در شرایط زمین لرزه به آن وارد می شود بسیار مقاوم هستند، از این رو در بخش فنی بسیار کاربرد دارد.

استحکام بالای لوله های UPVC (پلیکا) 

لوله های UPVC به دلیل داشتن استحکام بالا، ضخامت و سبکی بسیار چشمگیر در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرند. 

لوله های upvc به دلیل صخامت زیاد، جنبه ایمنی بسیار بالایی دارند و همانطور که گفته شد به خاطر دارا بودن وزن بسیار کم، حمل و نقل و جابه جایی آن ها بسیار آسان است و در نتیجه وجود این ویژگی ها شدت آسیب های کاری بسیار پایین می آید.

دارای مقاومت بالای شیمیایی

محصولات شرکت تک ستاره گلپایگان با توجه به مقاومت بالایی که در برابر خورنده هایی نظیر اسید های غیرآلی، بازها و نمک ها دارند، در صنعت بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

بنابراین با توجه به مقاومت بالای شیمیایی لوله های upvc از آن ها در انتقال مواد شیمیایی استفاده میکنند و از جهت دیگر به دلیل داشتن این ویژگی در صورت قرار دادن این لوله ها در محیط های غیر عادی هیچ آسیبی به آنها وارد نمی‌شود.

 

محصولات تک ستاره گلپایگان

تمام محصولات تک ستاره گلپایگان در دو دسته قرار می گیرند.

1) لوله upvc

یکی از ترکیب هایی که به دلیل خواص مکانیکی ویژه اش به طور گسترده ای در ساخت لوله، اتصالات و انواع پروفیل به کار میرود، پلی وینیل کلراید سخت(rigid pvc) یا پلی وینیل کلراید نرم نشده (unplasticized pvc) است، که به اختصار upvc نامیده می شود. این ترکیب که فاقد نرم کننده است و حاوی حداقل افزودنی هاست، بیشترین استحکام کوتاه مدت و بلندمدت را در میان ترکیبات مختلف PVC داراست.

لوله یو پی وی سی تک ستاره گلپایگان

upvc به طور گسترده ای برای ساخت لوله و اتصالات مورد نیاز برای شبکه های آبرسانی، آبیاری و فاضلاب به کار می رود. پس از سال ها استفاده از مواد سنتی (نظیر آهن) در مدت کوتاه 50 سال، یو پی وی سی (upvc) جایگزین این مواد سنتی شده و امروزه به پرکاربرد ترین ماده برای انتقال سیالات در جهان تبدیل شده است.

2. انواع تبدیل

این مورد از محصولات تک ستاره گلپایگان برای اتصال لوله های مختلف به یکدیگر به کار گرفته می شوند.

خرید تبدیل پلیکا تک ستاره گلپایگان

انواع کفشور

کفشور رابط میان کف ساختمان و لوله های فاضلاب است. در سرویس های بهداشتی و حمام و تمام قسمت هایی از ساختمان که نیاز به تخلیه آب وجود دارد، دریچه ای کوچک در کف زمین تعبیه می شود که آب جمع شده به فاضلاب منتقل شود.

انواع سه راهی ( 45 و 90 درجه)

یکی از پرکاربردترین اتصالات upvc، سه راهی ها هستند که کاربرد زیادی در سیستم های لوله کشی ساختمانی دارند. از اتصالات سه راهی برای ایجاد انشعاب های فرعی در مسیر لوله کشی اصلی بهره گرفته می شود.

برای خرید سه راه تک ستاره گلپایگان می توانید بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

انواع چهار راهی (45 و 90 درجه)

اتصالات چهارراهی دارای چهار لوله در چهار جهت هستند. زمانی که لازم باشد چهار لوله در یک محل به هم متصل شوند از این اتصالات استفاده می‌شود.

برای خرید چهار راه 45 درجه تک ستاره گلپایگان می توانید روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

انواع شیرآلات

شیرآلات بخشی از اتصالات لوله آب هستند که برای متوقف تا تنظیم کردن جریان سیال در مسیر خود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بست لوله

بست لوله به عنوان نگهدارنده لوله نیز شناخته می شود. این مورد از محصولات تک ستاره گلپایگان جهت حفاظت از لوله های عمودی و لوله های افقی در مجاورت سطوح اصلی ، ایمن ثابت شدن لوله ها ، کنترل و محدود نمودن حرکت یا انبساط لوله ای ، مهار نمودن لوله های عایق کاری حرارتی شده استفاده میشود. همچنین از بست لوله در بسیاری از پروژه ها برای بهبود سازی ساپورتینگ تاسیسات و به طور گسترده تر در لوله کشی سرمایش و گرمایش ، برق و گاز ، آب باران و فاضلاب استفاده می شود.

بست لوله پارسینا تجهیزات

فلنج

فلنج ها قطعاتی فلزی و دیسکی شکل هستند که دور تا دور آن ها سوراخ هایی تعبیه شده تا به وسیله پیچ و مهره به هم متصل شوند و اتصالی محکم و مقاوم را بسازند.

انواع سیفون

سیفون لوله ای است خمیده که کاربردهای مختلفی دارد که یکی از آنها جلوگیری از ورود بوی فاضلاب به داخل ساختمان است. سیفون پلیکا تک ستاره گلپایگان باعث می شود که بوی بد فاضلاب از طریق لوله به داخل ساختمان نفود نکند و جلوی آن را می گیرد. همچنین با استفاده از سیفون حشرات موذی فاضلاب نظیر سوسک نیز نمی توانند وارد ساختمان شوند.

 

انواع سیفون تک ستاره گلپایگان

انواع رابط

از این اتصال برای وصل کردن بخش های مختلف سیستم لوله کشی استفاده می شود.

انواع درپوش و کلاهک

کاربرد این مورد از محصولات تک ستاره گلپایگان مشخص است. درپوش برای بسته شدن مجرای لوله ها استفاده می شوند تا از خروج موارد داخل لوله از مایع گرفته تا گاز جلوگیری شود.

خرید درپوش پلیکا تک ستاره گلپایگان

انواع زانویی

در سیستم های لوله کشی گاهی نیاز است مسیر لوله ها را تغییر داد .در چنین مواقعی میتوان از زانویی بهره برد.

خرید زانویی 90 درجه تک ستاره گلپایگان

خرید زانویی 45 درجه تک ستاره گلپایگان

خرید محصولات تک ستاره گلپایگان

اگر به دنبال یک نمایندگی تک ستاره گلپایگان با بهترین قیمت ممکن در بازار هستید تا با راحت ترین روش ممکن اقدام به خرید محصولات تک ستاره گلپایگان کنید، پارسینا تجهیز بهترین گزینه شما است.

نمایندگی تاسیسات ساختمانی پارسینا تجهیز با سایتی که دارد شرایط خرید اینترنتی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. البته شما می توانید به صورت حضوری نیز به آدرس ذکر شده در سایت مراجعه کنید.

 

خرید محصولات تک ستاره گلپایگان در پارسینا تجهیز

شما می توانید خیلی راحت از طریق صفحه فروشگاه پارسینا تجهیز تمام محصولات مد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی خریداری کرده و تجربه یک خرید دلنشین را با پارسینا تجهیز داشته باشید.

نتیجه گیری

 

شرکت تک ستاره گلپایگان از شرکت های نامدار در تولید لوله و اتصالات پلیکا (UPVC) است که توانسته نمایندگی های زیادی را در سطح شهرهای مختلف داشته باشد.

برای آشنایی با نمایندگی تک ستاره گلپایگان بر روی لینک کلیک کنید.

این شرکت با بهره گیری از فرمول های پیشرفته در تولید محصولاتش و قیمت مناسب محصولات تک ستاره گلپایگان مشتری زیادی را برای خود جمع کرده است. این شرکت با نظارت بر کنترل کیفیت تولیدات توسط افراد مجرب این اطمینان را به مصرف کننده های خود داده است.

بنابراین اگر شما هم به دنبال محصول باکیفیت با کمترین قیمت هستید، محصولات تک ستاره گلپایگان می‌تواند انتخاب خوبی باشد. 

از دیگر برند های تولیدی انواع لوله و اتصالات، برند ستاره پلیمر گلپایگان است که محصولات تولیدی آن کیفیتی بالا  

دارند برای دریافت لیست قیمت محصولات ستاره پلیمر گلپایگان می توانید بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید

برای مشاهده لیست قیمت محصولات تک ستاره گلپایگان که شامل لوله‌ی upvc در سایز و قطر های مختلف، اتصالات upvc انواع تبدیل، انواع کفشور، انواع سه راهی، انواع چهارراهی، انواع شیرآلات، بست لوله، فلنج، انواع رابط، انواع درپوش و کلاهک، انواع زانویی است، به بخش بالا مراجعه کنید.

 هر گروه از محصولات با توجه به سایز، قطر، ضخامت و ابعاد دارای قیمت های متفاوتی هستند. که در ابتدای مقاله لیست قیمت محصولات تک ستاره گلپایگان قرار داده شده است.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “قیمت لحظه ای محصولات تک ستاره گلپایگان 1402

  1. جعفر حقی گفت:

    قیمت ها و پشتیبانی عالی بود
    ممنونم از آقای طباطبایی که خیلی با حوصله پاسخ سئوالاتم رو دادن

    1. parsinatajhiz گفت:

      سلام جناب حقی روزتون بخیر
      خیلی خوشحالیم از اینکه از خدمات مجموعه ما راضی بودین

  2. جمالی گفت:

    سلام وقت بخیر، مطالب بسیار کامل برای خرید محصولات تک ستاره گلپایگان بود. ممنون ازتون

    1. تیم محتوا پارسینا تجهیز گفت:

      سلام جناب جمالی عزیز. ممنون از نظر لطفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *