Blog

قیمت انواع لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

قیمت پلیکا پلیمر گلپایگان

انواع لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

Pvc مورد استفاده برای تولید لوله و اتصالات از نوع U-Pvc می‌باشد که به روش پلیمریزاسیون سوسپانسیونی تولید می‌شود. Pvc یکی از معروف‌ترین پلیمرهای مورداستفاده در صنعت مدرن امروزی است. خواص و ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی محصولات تولیدی از آن همانند سبکی وزن، مقاومت و اصطکاك بالا نسبت به درصد وزنی، غیررسمی بودن، نارسانایی حرارتی و الکتریسیته، اتلاف اصطکاکی کمتر نسبت به فلزات، عدم اشتغال و خاصیت خود خاموش شوندگی، مقاومت در برابر خوردگی و توانایی آمیختن آن با مواد افزودنی گوناگون باعث ایجاد تنوع در محصولات و استفاده از pvc به‌عنوان یکی از پرکاربردترین پلاستیك‌ها در جهان شده است.

آشنایی با انواع لوله و اتصالات تک ستاره گلپایگان

در مقاله امروز شمارا با یکی از بهترین برند‌های ایرانی لوله پلیکا یعنی پلیکا پلیمر گلپایگان و محصولات آن آشنا می‌کنیم؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی شرکت پلیکا پلیمر گلپایگان

شرکت پلیمر گلپایگان با بیش از سه دهه فعالیت، با همکاری واحد‌های طراحی و تولید خود سعی نموده هماهنگ با تحولات در ساخت‌وسازها، تولیدات خود را بر اساس نیاز طراحان شبکه‌های فاضلاب شهری و خانگی و در جهت تأمین این نیازها همسو نماید. بر این اساس محصولات PG(پلیمر گلپایگان) در کاربردهای مختلف ازجمله: شبکه آب و فاضلاب شهری و خانگی، لوله‌های جدار چاه، شبکه هواکش، محافظ شبکه مخابراتی و لوله‌های زهکشی طراحی و تولید گردیده است. PG با توجه به نحوه ساخت و ساز و در بومی نمودن استانداردهای اروپایی در ایجاد شبکه فاضلاب و جلوگیری از ضایعات احتمالی شبکه، نصب شبکه به روش «بوش – سل» را معرفی نموده است که در این روش ضمن استفاده از محاسن هر دو طریق (چسبی و پوش فیت) نقاط ضعف هر یک به‌تنهایی نیز حذف گردیده است.

 PG که در ابتدای پیدایش خود در سال ۱۳۶۰ محوریت شکل‌گیری خود را بر سه اصل کیفیت، نوآوری و مشتری محوری بنا نموده بود، توانسته است باور و وفاداری خود را بر این اصول در طول این سال‌ها با توجه به تمام مشکلات حفظ نماید.

پلیکا پلیمر گلپایگان

در تولید لوله و اتصالات پلکایی نیز روش خاصی دارند. لوله و اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان با استفاده از حرارت به یکدیگر متصل می‌شوند و با استفاده از چسب مخصوص پلیکا اتصال محکم‌تر می‌شود و می‌توان از عدم نشتی آن اطمینان کسب کرد. به همین دلیل، از لوله پلیکا پلیمر گلپایگان می‌توان برای آب و فاضلاب و یا غلاف کابل برق و مصارف دیگر استفاده کرد.

دسته‌بندی انواع لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

لوله‌های پلیکا پلیمر گلپایگان با توجه به فشار کاری و تحمل وزن به سه دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

  1. لوله پلیکا قوی
  2. لوله پلیکا نیمه قوی
  3. لوله پلیکا معمولی

اگر برای ساختمان خود می‌خواهید از لوله پلیکای ارزان استفاده کنید می‌بایست لوله پلیکا معمولی را انتخاب کنید و البته برای فشارهای بالاتر می‌بایست از لوله پلیکا قوی و نیمه قوی استفاده کنید.

موارد کاربرد محصولات پلیکا پلیمر گلپایگان

  • سیستم آب‌رسانی شهری
  • سیستم فاضلاب شهری
  • سیستم آبیاری تحت‌فشار (مزرعه)
  • سیستم آب‌رسانی از چاه‌های آب
  • سیستم آب‌رسانی ساختمان
  • سیستم فاضلاب ساختمان
  • سیستم هواکش ساختمان
  • سیستم تخلیه آب باران
  • انتقال کابل‌های برق و مخابراتی
  • لوله‌های جدار چاه

معرفی انواع لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

1. شیر‌های یک‌ طرفه پلیکا پلیمر گلپایگان:

شیرهای یک‌طرفه که به‌سادگی از زیان‌های ناشی از پسرفت آب و یا فاضلاب جلوگیری می‌نمایند، در طرح‌ریزی و ساختن یک سیستم تخلیه آب حرفه‌ای و مناسب منجر به نگهداری از دارائی‌ها و صرفه‌جویی اقتصادی در بلند‌مدت خواهد شد. لوله‌های مخصوص آب باران و سایر لوله‌ها به دلایل اقتصادی نمی‌توانند در ابعادی باشند که با باران‌های شدید و پیش‌بینی نشده مشکل ایجاد ننمایند. اما با این طرح و سیستم جدید، در باران‌های شدید، طغیان لوله‌های فاضلابی و برگشت آب در تمام لوله‌ها قابل پیش‌بینی خواهد بود. درنتیجه کلیه سیستم‌های تخلیه فاضلاب‌های ماشین لباسشویی، سینک‌ها، حمام و دستشویی که در زیر سطح پسرفت آب هستند، دائماً باید در برابر برگشت آب و فاضلاب به‌طور موثری کنترل گردند. حال آنکه کنترل فاضلابی که از طریق لوله‌ها به سیستم فاضلابی جریان پیدا می‌کند، به‌راحتی می‌تواند توسط شیر یک‌طرفه انجام پذیرد.

برای آشنایی با انواع تاسیسات بهداشتی می توانید بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

کاربرد شیر یک‌طرفه پلیکا پلیمر گلپایگان:

شیرهای یک‌طرفه شرکت پلیمر گلپایگان با عملکرد کاملاً اتوماتیک و با ساخت کلیه قطعات از جنس PVC-u، بدون هیچ‌گونه خورندگی و تعویض آسان هرکدام از قطعات، به دو صورت چسبی و پوش‌فیت تولید می‌شود و از دارایی‌ها محافظت می‌نماید و به دلیل نصب عمودی دریچه در داخل سیستم فاضلاب، جریان خروج فاضلاب خانگی را به‌سادگی امکان‌پذیر نموده است. همچنین مانع از هرگونه برگشت فاضلاب یا آب به‌طور معکوس به درون ساختمان می‌شود.

توجه داشته باشید که در نصب شیر یک‌طرفه این نکته را حتماً رعایت کنید که، به‌منظور بهره‌برداری بهتر و آسان‌تر درحرکت فاضلاب باید شیر یک‌طرفه حتماً به‌صورت افقی و در مسیر حرکت فاضلاب قرار گیرد.

2. لوله‌ی خم U-PVC

لوله‌های خم به رنگ طوسی سیر و به‌صورت چسبی و پوش‌فیت و با یکسر کوپله تولید می‌گردد. همچنین این شرکت قادر به تولید لوله خم به‌صورت چسبی با دو سر کوپله است. همچنین با شعاع‌های دیگر بنا بر اساس درخواست مشتری نیز می‌باشد.

برای دریافت لیست قیمت لوله و اتصالات UPVC می توانید روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

کاربرد لوله‌ی خم U-PVC

  • مخابرات و الکترونیک
  • کشتی‌سازی
  • تأسیسات صنایع شیمیایی
  • تصفیه‌خانه‌های آب
  • فاضلاب‌های تحت‌فشار
  • سیستم‌های آبیاری
قیمت لوله پلیکا پلیمر گلپایگان

مزایای لوله‌ خم U-PVC

  • بی‌ضرر ازنظر فیزیولوژیکی
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • کاربرد جهانی

1. کفشور U-PVC

کفشور جدید دریچه دار پلیمر گلپایگان، در ابعاد ۱۰×۱۰ با خروجی ۶۳ میلی‌متر دارای دریچه یک‌طرفه جهت جلوگیری از ورود حشرات و همچنین بوی نامطبوع به داخل ساختمان می‌باشد. این کفشور، قابلیت بازدید دوره‌ای را فراهم و می‌تواند گزینه‌ای مناسب جهت نصب در منازل مسکونی و سایر مراکز عمومی باشد.

مزایای کفشور U-PVC

  1. دارای بهترین کیفیت و کاملاً مقاوم در برابر شوینده‌ها خانگی
  2. بهره‌مندی از ساده‌ترین روش نصب با حداقل فضای ممکن
  3. جلوگیری از ورود بوی نامطبوع و حشرات از فاضلاب به داخل واحدها توسط دریچه یک‌طرفه
  4. امکان مسدود کردن ورودی کفشور به مدت طولانی به‌وسیله درب مخصوص آن و برداشتن پنجره
  5. تسهیل خروج فاضلاب باوجود شیب خود تمیزی ۵/۲ درجه توسط کفشور سیفون‌دار
  6. قابلیت بازدید از طریق دریچه بازدید کفشور توسط کفشور سیفون‌دار

کاربرد کفشور:

کفشور سیفون‌دار اتصالی است که امکان نصب در حمام، دستشویی، بیمارستان، هتل‌ها و استخر‌های شنا بر روی هر نوع سطحی اعم از سیمان، کاشی، سرامیک و کف‌پوش را دارا می‌باشد. این کفشور قابلیت دوگانه نصب به‌صورت سیفون‌دار و بدون سیفون را دارد.

4. کوپلینگ U-PVC

کوپلینگ‌های پی‌وی‌سی جهت اتصال دو لوله برقی بجای حرارت دادن و یا کونیک کردن کاربرد داشته و کار نصب را آسان نموده و همچنین باعث عبور سریع‌تر و روان‌تر سیم و کابل از درون شبکه خواهد شد.

این محصول با سایز‌های ۲۰، ۲۵ و ۳۲ میلی‌متر تولید‌شده و کاربرد دارد.

مزایای کوپلینگ U-PVC:

  1. این کوپلینگ‌ها جهت عبور کابل الکتریکی همراه با لوله پی‌وی‌سی جایگزین مناسبی برای کوپلینگ‌های فلزی می‌باشد؛ چراکه کوپلینگ‌های فلزی در زمان کمی دچار زنگ‌زدگی شده و این خود عاملی برای عمر طولانی‌تر کوپلینگ‌های پی‌وی‌سی است.
  2. انطباق و اتصال بهتر کوپلینگ‌های PVC-u نسبت کوپلینگ‌های فلزی
  3. سهولت در نصب، باز و بسته کردن کوپلینگ‌های PVC-u نسبت به کوپلینگ‌های فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *