Blog

لیست قیمت انواع لوله پلیکا هواکشی

کاربرد انواع لوله پلیکا هواکشی در ساختمان چیست؟

لوله پلیکا هواکشی

لوله پلیکا هواکشی به‌طور گسترده در کاربردهای مختلف برای تامین گردش هوا و تهویه کارآمد استفاده می‌شود. لوله پلیکا هواکش به‌طور خاص برای برآوردن نیازهای سیستم‌های تهویه مطبوع در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی طراحی شده‌اند. لوله هواکش پلیکا به‌طور خاص برای سیستم‌های تهویه طراحی شده است. در اینجا به معرفی انواع لوله پلیکا هواکشی به همراه کاربردها و مزایای آن‌ها می‌پردازیم.

لوله پلیکا هواکشی به دلیل دوام، مقاومت در برابر خوردگی و مقرون‌به‌صرفه بودن شناخته شده است. لوله پلیکا هواکشی در زمینه تهویه به‌عنوان مجرای جریان هوا عمل می‌کنند و امکان تبادل هوا بین مناطق مختلف را فراهم می‌کنند. لوله ‌های هواکشی پلیکا معمولاً برای ایجاد شبکه‌ای از کانال‌ها استفاده می‌شوند که اجزای مختلف تهویه مانند فن‌ها، دریچه‌های هوا و خروجی‌های دود یا گاز را به هم متصل می‌کنند. استفاده از لوله پلیکا برای هواکش مدیریت جریان هوا و کیفیت هوا را در ساختمان چند برابر می‌کند.

انواع لوله هواکشی پلیکا

انواع لوله پلیکا هواکشی در دو نوع در بازار موجود است. لوله پلیکا هواکشی پودری از پودر آسیاب‌شده لوله‌های PVC تولید می‌شوند. همچنین لوله پلیکا هواکش گرانول یک نوع دیگر این محصول است که از مواد ضایعاتی تولید می‌شود. لوله هواکش پلیکا پودری خاکستری رنگ و لوله هواکشی پلیکا گرانول کمی تیره‌تر و بعضاً مشکی نیز موجود است.

 لوله پلیکا هواکشی برای نصب نیاز به چسب پلیکا دارد. لوله پلیکا برای هواکش را نیز می‌توان به‌صورت توکار یا روکار استفاده کرد. لوله پلیکا هواکشی در شاخه‌های 6 متری موجودند و پراستفاده‌ترین سایز آن نیز 110 میلی‌متر می‌باشد. البته لوله پلیکا هواکش در سایزهای 63، 90، 125 و 160 نیز تولید می‌شود. لوله هواکش پلیکا به دلیل وجود کربن کمی شکننده‌تر از لوله‌های عادی می‌باشد و در کل برای نقاطی که ضربه وجود ندارد، گزینه‌ای اقتصادی و مناسب‌تر می‌‌‍‌باشد.

مقاله پیشنهادی: 8 تفاوت لوله پلیمری سبز و لوله پلیمری سفید

کاربرد لوله پلیکا هواکش

بیش‌ترین استفاده و کاربرد لوله هواکش پلیکا هدایت و خروج گازهای فاضلاب به بیرون از ساختمان می‌باشد. لوله پلیکا هواکشی به دلیل سبکی، گزینه‌ای مناسب برای کانال هواکش آشپزخانه و حمام است. با خیال راحت می‌توان از لوله پلیکا هواکشی در خروجی هود آشپزخانه استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای لوله هواکش پلیکا در زیرزمین‌ها و انباری‌هاست که از لوله پلیکا برای هواکش برای خارج کردن رطوبت استفاده می‌شود.

در برخی موارد می‌توان از لوله پلیکا هواکشی تهویه در سیستم‌های گرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) برای توزیع هوای تازه، حذف هوای کهنه و حفظ کیفیت مناسب هوای داخلی استفاده کرد.

همچنین در کارخانه‌ها، انبارها و محیط‌های صنعتی برای حذف بخار، گردوغبار و سایر آلاینده‌های موجود در هوا می‌توان از لوله پلیکا هواکش استفاده کرد.

لوله پلیکا هواکشی در خانه‌ها و آپارتمان‌ها برای هود آشپزخانه، تهویه حمام و تهویه اتاق زیر شیروانی استفاده می‌شود.

لوله هواکشی پلیکا مصارف زیادی در ساختمان‌های مختلف دارد و با توجه به‌صرفه بودن قیمت لوله پلیکا هواکشی استفاده از این محصول هر روز در حال افزایش است.

انواع اتصالات و لوله پلیکا هواکشی

مزایا لوله هواکش پلیکا

لوله پلیکا هواکشی شاید در برابر ضربه مقاوم نباشد، اما در کل دوام بالایی دارد. لوله پلیکا هواکشی در برابر خوردگی و واکنش‌های شیمیایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

لوله هواکشی پلیکا در مقایسه با سایر لوله‌ها سبک‌وزن هستند و همین مسئله حمل و نصب آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. این ویژگی باعث کاهش وزن کلی سیستم تهویه می‌شود.

قیمت لوله پلیکا هواکشی در مقایسه با سایر لوله‌های مثل فلز یا فایبرگلاس ارزان است و آن را به انتخابی مقرون‌به‌صرفه برای سیستم‌های تهویه تبدیل می‌کند.

نصب لوله پلیکا هواکشی به دلیل اتصالات استاندارد، نیازی به اتصالات گالوانیزه و یا جوش ندارند. همچنین برش آسان و استفاده از چسب پلیکا، در کل آسان می‌شود و این منجر به زمان نصب سریع‌تر و هزینه کم‌تر نیروی کار می‌شود.

به‌طورکلی، لوله پلیکا هواکشی از اجزای ضروری در سیستم‌های مختلف تهویه هستند. مزایا لوله پلیکا برای هواکش آن را به گزینه‌ای محبوب برای گردش هوای کارآمد و قابل‌اعتماد در کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی تبدیل کرده است.

قیمت لوله پلیکا هواکشی

شرکت‌های زیادی امروز در زمینه تولید و فروش لوله پلیکا هواکشی و اتصالات مربوط به لوله پلیکا هواکشی فعالیت می‌نمایند. از جمله تولیدکننده‌ها با بهترین قیمت لوله پلیکا هواکشی می‌توانیم به برندهای پارسینا پلیمر و صفا پلیمر اشاره کنیم که در زمینه تولید لوله هواکشی پلیکا کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند.

برای استعلام قیمت لوله پلیکا هواکشی می‌توانید همین حالا با از بازرگانی پارسینا تجهیز عرضه‌کننده تاسیسات و تجهیزات ساختمانی تماس بگیرید تا از آخرین قیمت لوله پلیکا هواکشی آگاه شوید.

خرید لوله پلیکا هواکشی در بازرگانی پارسینا تجهیز

آماده خرید لوله پلیکا هواکشی برای نیازهای تهویه ساختمان خود هستید؟ پس بدانید که شما با خرید لوله پلیکا هواکشی در بازرگانی پارسینا تجهیز فقط چند کلیک فاصله دارید. استفاده از لوله پلیکا برای هواکش روز به روز بیش‌تر می‌شود و با توجه به به‌صرفه بودن خرید لوله پلیکا هواکشی پارسینا پلیمر و صفا پلیمر، وقتش است که تصمیم درست را بگیرید و خرید لوله پلیکا هواکشی را انجام دهید. برای خرید لوله پلیکا هواکشی فقط کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و از مزایا لوله هواکش پلیکا بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *