Blog

لیست قیمت نیوپایپ 1402

لیست قیمت نیوپایپ 1402

لیست قیمت نیوپایپ

همانطور که میدانید انواع لوله اتصالات یکی از مهم ترین تجهیزات در تاسیسات ساختمانی و صنعتی هستند. از این رو در برند ها و جنس های مختلفی تولید شده و به دست مصرف کننده ها می رسد.

لوله و اتصالات پلیمری امروزه در صنعت ساختمان جایگاه ویژه ای دارند و جایگزین خوبی برای لوله ‌های فلزی به شمار می روند، چون دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی‌ شوند.

برای دریافت لیست قیمت نیوپایپ می توانید روی دکمه بالا کلیک کنید.

این نوع لوله و اتصالات خواص بهداشتی مانند مقاومت در برابر حملات میکروبیولوژی و رسوب ‌پذیری ناچیز دارند و براساس متریالی که دارند دارای افت فشار کمتر، انعطاف پذیری بالا و نارسانای الکتریسیته هستند.

انواع لوله و اتصالات پلیمری شامل لوله های پلی اتیلن پنج لایه، لوله و اتصالات تک لایه، پلی اتیلن جوشی، پلی اتیلن پیچی، پوش فیت و پلیکا می شود.

برای خرید انواع لوله و اتصالات پوشفیت می توانید روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

در بین برند های مختلف تولیدی انواع لوله و اتصالات، برند نیوپایپ به عنوان یکی از برند های معروف در زمینه تولید انواع لوله پنج لایه است. در ادامه می توانید لیست قیمت نیوپایپ را مشاهده کنید.

مزایای محصولات نیوپایپ

استفاده از فناوری روز دنیا

همانطور که در قسمت بالا گفتیم، برند نیوپایپ لوله های پنج لایه را با استفاده از آخرین فناوری روز تولید کرده است. این لوله های پنج لایه با تلفیق فلز و پلیمر ساخته شده اند. که  در آن ها بهره گیری از مزایای لوله های فلزی و پلیمری قابل رویت است.

استحکام و دوام بالا

به دلیل استفاده از فلز و پلیمر در ساختار این لوله ها، می توان گفت لوله های تولیدی کمپانی نیوپایپ استحکام و دوام بسیار زیادی دارند که همین ویژگی این برند را از دیگر برندهای موجود در بازار متمایز میکند.

برخوردار از استاندارد بهداشتی

از دیگر مزایای بسیار شاخص که محصولات کمپانی نیوپایپ نیز شامل آن می شوند،، برخورداری از تمامی استاندارد های بهداشتی است. با توجه به دارا بودن این مزایا می توان محصولات نیوپایپ را با خیال راحت در انواع لوله کشی بهداشتی ساختمان به کار برد.

نصب سریع و آسان

اگر شما هم جزو افرادی باشید که در زمینه لوله کشی ساختمان فعالیت می کنید، باید بدانید که یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در لوله ها قابل اهمیت است، نصب سریع و آسان آن ها است. با توجه به این موضوع می توان گفت محصولات نیوپایپ از این ویژگی برخوردارند.

و قابلیت نصب سریع و راحت این نوع لوله ها نسبت به سایر لوله های موجود در بازار استفاده از این لوله ها را افزایش داده است.

قیمت مناسب نسبت به کیفیت و کاربرد

شاید شما هم این نکته را در انتخاب لوله رعایت کنید که لوله انتخابی شما علاوه بر داشتن قیمت مناسب از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد. 

نکته ای که باید به آن توجه کنیم قیمت مناسب محصولات برند نیوپایپ است. محصولات کمپانی نیوپایپ علاوه بر داشتن قیمت مناسب از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار هستند.

مقاومت در برابر خوردگی

شاید شما هم بار ها و بارها لوله های فلزی را دیده باشید که با گذشت زمان و با قرارگیری در جای مرطوب،دچار زنگزدگی یا خوردگی می شوند. ولی نکته ای که در محصولات نیوپایپ وجود دارد، استفاده تلفیقی از لوله و پلیمر در در تولید این محصولات است.

بنابراین لوله های پنج لایه نیوپایپ مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

دیگر ویژگی های منحصر به فرد محصولات نیوپایپ

همانطور که در بخش ابتدایی توضیح دادیم، برند نیوپایپ در تولید انواع لوله های پنج لایه از فلز و پلیمر استفاده کرده است و با توجه به مشاهده لیست قیمت نیوپایپ خواهید دید که نسبت به قیمت کیفیت بسیار بالایی دارند.

پليمر منحصر به فرد PEX كه در علم شيمي به طلاي پليمر معروف مي باشد، در لايه هاي خارجي و داخلي خواصي مانند مقاومت در برابر خوردگي، رسوب، پوسيدگي، جلوگيري از افت فشار و… را محقق نموده و آلومينيوم با جوش طولي اولتراسونيك علاوه بر ايجاد مقاومت عالي در برابر فشار خواصی مانند عدم نفوذ پذيري اكسيژن و كاهش انبساط طولي به برتري اين محصول نسبت به ساير لوله ها افزوده است.

لیست قیمت نیوپایپ

در نهایت تكنولوژي برتر و تلفيق هوشمندانه آلومينيوم آلياژي و پليمر PEX ، لوله هاي با توان تحمل مداوم دماي ۹۵c در مدت ۱۱۴ سال در فشار ۱۰bar را ایجاد کرده است.

کاربرد محصولات برند نیوپایپ

استفاده از لوله های پنج لایه نیوپایپ در گرمایش از کف جهت گرمایش

لوله پنج لايه نيوپايپ PEX-AL-PEX تنها لوله اي مي باشد كه جهت مصارف آب گرم تا دماي ۹۵c مورد تاييد مقررات ملي ساختمان قرار گرفته است. و با توجه به لیست قیمت نیوپایپ این لوله بسیار برای این کاربرد به صرفه می باشد.

لوله کشی آبرسانی و آشاميدني نیوپایپ

همانطور که در بخش بالا توضیح دادیم، برند نیوپایپ موفق به اخذ تاییدیه بهداشتی را داشته است. با توجه به وجود این مزایا که محصولات نیوپایپ نیز از این مزایا مستسنا نیستند از لوله نیوپایپ جهت استفاده در انتقال آب آشاميدني براي مصارف آب سرد و گرم کاربرد دارد.

از طرف دیگر با توجه به لیست قیمت نیوپایپ می توان كاربرد لوله های نیوپایپ را در صنايع پزشكي و بهداشتي از اين لوله در صنايع پزشكي نظير توليد گازهاي طبي و سيستم هاي دياليز و… استفاده ميشود همچنين اين لوله در صنايع غذايي، دارويي و اغلب مواد شيميايي كه در آن از دماي كمتر از ۱۰۰c استفاده مي گردد، كاربرد دارد.

کاربردهای صنعتی برند نیوپایپ

همانطور که میدانید امکان زنگ زدگی و خوردگی انواع لوله های فلزی بسیار بالا است، با توجه به این موضوع بسیاری از محققان سعی کرده اند در مصارف صنعتی لوله هایی را به کار ببرند که مقاومت بالایی را در برابر خوردگی داشته باشند.

بنابراین می توان گفت در كارخانه هاي توليد مواد شيميايي كه لوله هاي فلزي كارايي لازم را ندارند از انواع لوله های نیوپایپ که با توجه به لیست قیمت نیوپایپ از قیمت مناسبی نیز بهره مند است استفاده مي گردد و ساير كاربردهاي آن در صنايعي نظير كشتي سازي و ماشين سازي و… مي باشد.

كاربرد انواع محصولات برند نیوپایپ در سيستم هاي حرارتي و برودتي 

به علت توانايي مطلوب اين لوله در مقابل فشار و ترك خوردگي از آن در فن كويل، سردخانه، سيستم هاي مولد سرما و… استفاده مي گردد. همچنين از اين لوله به علت توانايي كاركرد بلندمدت در دماي ۹۵c در رادياتورها و با توجه به ضريب انتقال حرارت مناسب در سيستم گرمايش از كف استفاده مي گردد.

کاربرد محصولات نیوپایپ در سيستم گرمايش از كف

در سيستم گرمايش از كف، آب گرم در داخل لوله هاي پنج لايه كه در زير كف پوش ساختمان قرار گرفته است. جريان مي يابد و انرژي تابشي را به سمت بالا منتشر مي كند. اين روش مطلوب ترين نوع توزيع حرارت را به همراه دارد. اين روش به دليل صرفه جويي در مصرف انرژي، توزيع يكسان گرما و دوري از مشكلات ناشي از وجود رادياتورها، همچون سياهي ديوارها، گرفتگي و پوسيدگي لوله ها و تعمير و نگهداري در كشورهاي اروپايي فراگير شده است.

از اين سيستم علاوه بر گرمايش ساختمان، براي ذوب برف و يخ در باند فرودگاه ها، لنگرگاه هاي بارگيري، مجموعه هاي ورزشي (نظير زمين فوتبال) ورودي ساختمانهاي بزرگ و بيمارستانها و… استفاده مي شود.

اتصالات نيوپايپ از آلياژ برنج با آبكاري نيكل ساخته مي شود تا از خوردگي، سايش، فرسايش و رسوب گيري آن جلوگيري شود. فن آوري نوين در طراحي، توليد و كنترل كيفيت دقيق، به همراه اورينگهاي ويژه ، دوام و آب بندي كامل را در شرايط سخت كاري و زمان طولاني تضمين مي نمايد.

لیست قیمت نیوپایپ

مزایای استفاده از لوله های ۵ لایه برند نیوپایپ

  • صرفه جویی در استفاده انرژی
  • ثابت ماندن حرارت 
  • مقاومتو عدم شکستگی در مقابل زلزله و نشست های ساختمانی
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا
  • زیبایی در لوله کشی رو کار
  • تحمل فشار و دمای بالا
  • مقاومت در مقابل نفوذ اکسیژن
  • نصب ساده و راحت
  • عدم منتقل شدن صدا
  • مقاومت قابل توجه در مقابل اشعه ماورای بنفش ، نور خورشید واشعه مادون قرمز

ساختار لوله های کمپانی نیوپایپ

مهم ترین ویژگی لوله های تولیدی کمپانی نیوپایپ ، ساختار پنج لایه ی آن و لیست قیمت نیوپایپ است این لوله با استفاده از آخرین فناوری روز ، تلفیق فلز و پلیمر ، باعث بهره گیری از مزایای لوله های فلزی و پلیمری  شده است. 

پلیمر استفاده شده در لوله 5 لایه نیوپایپ از مواد اولیه کاملا بهداشتی مطابق با مبحث 14 و 16 قوانین ملی ساختمان تولید شده و جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی است.

پلیمر به کار رفته در لوله نیوپایپ PEX از نوع پلی اتیلن شبکه ای (بهترین نوع پلی اتیلن) می باشد که تفاوتش با انواع پلیمرهای رایج دیگر، ساختار مولکولی شبکه ای آن است. این ساختار مزیت استحکام و پایداری را برای لوله نیوپایپ به همراه دارد، چرا که ساختار دیگر پلی اتیلن ها خطی و یا شاخه ای است که همین امر باعث می شود تا شایر پلی اتیلن ها روی طعم و بوی آب آشامیدنی تأثیر سوء بگذارند.

پلیمرهای مشبک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر خوردگی، عدم رسوب گیری، عدم پوسیدگی و جلوگیری از افت فشار می باشند و امروزه در سراسر جهان یکی از پرمصرف ترین مواد ترموپلاست به شمار می روند.

لیست قیمت نیوپایپ

استانداردها و گواهینامه های دریافتی کمپانی نیوپایپ

  • دارای گواهینامه IQNet از شبکه جهانی کیفیت
  • دارای استاندارد ISO 9001:2015 از DQS آلمان
  • دارای تاییدیه موسسه استاندارد به شماره ASTM F-1281
  • دارای تاییدیه موسسه استاندارد به شماره ASTM F-1974
  • دارای استاندارد ملی ایران ISIRI 1273-2
  • دارای تاییدیه مطابقت با استاندارد ملی ایران در خصوص اتصالات به شماره ISIRI 12753-3
  • دارای تاییدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به شماره DVGW-W542
  • دارای استاندارد مطابقت با محیط زیست ISO14001:2015 از DQS المان
  • دارای استاندارد ایمنی و بهداشت OHSAS 18001:2007 از DQS المان
  • گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی
  • عضو انجمن مهندسین مکانیک آمریکا
  • اولین عضو ایرانی انجمن بین المللی تست مواد
  • اولین عضو آسیایی انجمن بین المللی سیستم های گرمایش و سرمایش تابشی


محصولات تولیدی کمپانی نیوپایپ

  • لوله های پنج لایه PERT-AL-PERT
  • لوله های پنج لایه PEX-AL-PEX
  • لوله های پنج لایه PE-AL-PE
  • اتصالات پرسی
  • اتصالات کوپلی
محصولات برند نیوپایپ

8 دیدگاه در “لیست قیمت نیوپایپ 1402

  1. حمیدرضا سوهانی گفت:

    سلام، وقت بخیر.
    امکان ارسال لیست قیمت به واتساپ هست؟ اگر هست من شمارمو بزارم.

    1. parsinatajhiz گفت:

      سلام جناب سوهانی
      روزتون بخیر
      بله به واتساپ ما پیام بدین لیست های قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم.
      ضمن اینکه لیست های موجود در وبسایت و تلگرام همیشه بروز هستن و میتونید ازشون استفاده کنید.

  2. قنبر سلمانی گفت:

    خیلی ممنونم از شما بابت اطلاعات دقیقتون
    واقعا کمک کننده بود

    1. parsinatajhiz گفت:

      سلام جناب سلمانی
      خوشحالیم از حسن نظر شما

  3. مهدی سالاروند گفت:

    سلام و عرض ادب
    امکان ارسال محصولات نیوپایپ به شهرستان وجود داره؟

    1. تیم محتوا پارسینا تجهیز گفت:

      سلام جناب سالاروند
      بله ارسال انواع محصولات به شهرستان هست. برای ثبت سفارش خود می تونید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

  4. اصغر ساجدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    لیست قیمت نیوپایپ که داخل سایت هست، جدیدترین لیست قیمت است؟

    1. تیم محتوا پارسینا تجهیز گفت:

      سلام چناب ساجدی
      بله لیست قیمت نیوپایپ که در ابتدای صفحه قرار دارد، جدیدترین لیست قیمت ارائه شده از این کمپانی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *